GARANTİ PROSEDÜRÜ NASIL UYGULANIR
1 - Müşteri, lastiği Garanti Belgesi ve Fatura ile birlikte KONLAS Yetkili Satıcısına teslim eder.
2 - Yetkili Satıcı, Arızalı Lastik Talep Formu'nu doldurarak bir suretini müşteriye verir.
3 - Yetkili Satıcı, Arızalı Lastik Talep Formunu, Garanti Belgesini ve Faturayı eksiksiz olarak KONLAS'a ulaştırır.
4 - Lastik, KONLAS Teknik Danışmanı tarafından incelenir, sonuç Yetkili Satıcıya ve müşteriye yazılı olarak bildirilir.
5 - Fabrikasyon özür tesbit edilen lastik için belirlenen tazmin tutarı yetkili satıcımızın cari hesabına yürürlükteki muhasebe kuralları çerçevesinde tüketici adına transfer edilir. Garanti kapsamı dışında kalan lastik ise tüketiciye iade edilmek üzere Yetkili satıcıya teslim edilir.Özür tesbit edilerek veya ticari yaklaşımla değiştirilen veya ödeme yapılan lastik teknik servisimiz tarafından hurdalanır.Dolayısıyla iade edilmez.